torsdag 3. september 2009

EPISODE I: THE DEMON MENACE

Londonkos! Ble motvillig tvunget til å droppe timen i dag, RLE som det så fint heter med en lærer som vi likevel ikke skulle ha, stort tap. Turen til Torp ble et mareritt med den dårlige samvittigheten hengende over meg.
Haha.. neida, tenk om jeg var sånn?
Taxisjåføren lot seg heldigvis ikke rive med av stereotyper, med hestehale, taxibart og strålende godt humør.
Hvor nedtur var det på flyplassen, dratt med på bakrommet for en dobbeltsjekk! Det var da hun begynte å kle av seg… haha neida men det var creepy. Det viser seg at de tørklehuene har sørget for at det snart ikke er lov å ta med seg bagasje på flyet.. spent på om jeg får ta med allergipillene mine på neste tur. I hvert fall så stjal hu dama barberskummet mitt da det tydeligvis var sånn at alt flytende skulle legges i gjennomsiktige narkoposer.
Rimelig dårlig start, givende at jeg ser ut som en dårlig barbert sau med skjegg.
Sett bort ifra min overnervøse natur hvor jeg sjekker Gate’n rundt fyre og tyve ganger i minuttet, gikk den neste timen smertefritt for seg. Som vanlig er jeg for gjerrig til å betale ekstra for priority billett, så ble sittende å se på de glætte nordmennene som danset seg forbi oss med gullbilletten.
Haha så skjedde det feteste med hele turen, en rimelig stressa turist merket av mobilen hans ringte der han selvfølgelig hadde verdens leieste – eller feteste – ringetone, jeg heller mot det siste, den rivende lyden av star wars sithenes soundtrack, eller the daark side om du vil.
Så var det flyet da, haha, hvor jeg med min gode natur gikk med på å la stakkars Morten få vindusplass, da var det som en portal til helvete åpnet seg. Inn kom en rimelig reisegira demon fra Fredrikstad.. fra da av var det ikke mye en fikk sagt imellom ordene som kom med matrester ut av kjeften på’a.

To be continued…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar