søndag 6. september 2009

EPISODE II: SAMENE ANGRIPER

Etter en villmanstur i taxien var det duket for et opphold på noe som så ut som et hotell rett ut ifra hostel filmene.. vi ble møtt av ei øst-europeisk tøs som dyttet på oss informasjon om eskort tjenestene hotellet hadde å tilby. Nei men det kunne like gjerne vært!

Rommet var lite, men rettferdig var det at jeg fikk ha dobbelt sengen da jeg drar flest ryper. Neida men det er best for den nervøse blæra mi å bo nærmest doen. Haha som for øvrig var på størrelse med en gategåers klesskap.. lite kleint å sitte på ramma med hode i vasken og venstre arm i badekaret dagen derpå.

Skikkelig pubvandring denne dagen, har du vært i England vet du at etter et par pint er det ikke lenger mulig å se forskjell på dem. Men jeg husker veldig godt hvor jeg var når jeg fikk telefon fra Norge og svarte fra toppen av hodet med ”halla nigger”, da var det ingen kjære mor…
Som regel er det heller ikke annet enn pissoarer rundt om på disse pubene, så ukomfortabelt var det å bli stående mens gjestene kom og gikk ved min side…
Så var det Mortens tur til å spille markedet da vi dro ut for å møte to ryper han hadde fra skoletiden i Norge, vi subbet rundt med dem en stund før vi ble invadert av samer på den neste vorsplassen.
En hel hær av dem, kåte og gode etter å ha skuet over stedet en god periode haha neida men han ene var rimelig hissig på hun ene av dem vi hadde med oss, og sett at han var 50+ var det vanskelig og ikke bli fascinert.

Vi så også noen randoms som hadde seg i et stuevindu for alle til å se…

Da pubene begynte å stenge var det nervøs stemning blant gutta da begge måtte melke, det ble rimelig satsing på å finne et sted for denne typen forretninger da det i England er rett på cella for offentlig urinering.. men jeg hadde ikke med meg skift så det måtte skje der og da, midt i akten fikk jeg øye på en staselig tjenestemann, som mest sannsynlig hadde stått akkurat der når jeg gikk inn, gjennom busken som var imellom oss. Så diskré som mulig med min nevrotiske natur fikk jeg ristet og kommet meg ut av det hele med bare en uskyldig blikkveksling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar